Cimriliğin Bu Kadarına Pes CİMRİLİĞİN BU KADARINA PES! Resûlüllüh (s.a.v.) bir adam gelerek: - Yâ Resûlüllüa! Falanca komşum, hurma saplarını benim bahçeme koyuyor. Bana eziyet veriyor, dedi. Allah Resûlü o zâtı çağırarak, ona: - Filancanın bahçesine koyduğun hurma saplarını bana sat, teklifini yaptı. Adam: - Olmaz dedi. Allah Resûlü: - Öyle ise bana hediye et onları, dedi. Adam bu teklife de: - Olmaz dedi. Allah Resûlü son bir teklifte bulundu: - Peki, cennette karşılığı verilmek şartı ile onları bana ver! Adam, bu son derece câzip teklife de: - Olmaz, karşılığını verince, Allah Resûlü, şöyle söylemekten kendini alamadı: - Selâm vermekten kaçınan kimse dışında, (bu güne kadar) senden daha cimrî bir kimseyi görmedim. (1)

0 yorum:

Translate - ÇEVİRİ

en popüler konular

Blogger templates

Blogger news

Archive

Güncel Namaz Vakti

Blogger templates

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sosyal Simgeler

Sosyal Simgeler

Arşiv