Dini Hikaye - her sese inanma
her sese inanma

bitane adam varmış. Bu adam sakat olduğu için herkes ondan dalga geçermiş.bir gün adam elini açmış ve dua etmiş ve demişki alahım sen beni koru kimse benden dalga geçmesin bana yardım et demiş ve adam ağlamaya başlamış. yukarıdan bir ses gelmiş adam hemen başını kaldırmış ve yukarıya bakmış ve ses kesilmiş adam çok ama çok merak etmiş ve o sesi yine duymuş ama ses kesilmiş adam demişki allahım ben senin yanıa geliyorum biliyorum bu ses senin sesin senin demiş ve intar etmiş ve o teki tarafa gitmiş bu ses şeytanların adam çooook şaşırmıştı ama iş işten geçmişti ve adam o teki tarafta sızlanmaya başlamış

0 yorum:

Translate - ÇEVİRİ

en popüler konular

Blogger templates

Blogger news

Archive

Güncel Namaz Vakti

Blogger templates

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sosyal Simgeler

Sosyal Simgeler

Arşiv